Facebook reklama

Facebook yra didžiausia socialinių tinklų platforma turinti 3,07 milijardo vartotojų. Todėl vienu metu yra pasiekiamas didesnis vartotojų skaičius, kuris didina reklamos matomumą ir vartotojų pasiekiamumą.

Kodėl verta rinktis Facebook reklamą?

  • Populiariausias socialinis tinklas Lietuvoje.
  • „Facebook“ reklama pasižymi ekonomiškumu. Tai vienas iš pigiausių reklamos kanalų rinkoje, kuris leidžia už nedidelę kainą pasiekti tikslinę auditoriją.
  • Sujungus „Facebook“ reklamą su „Pixel“ paskyra, rezultatus tampa lengva interpretuoti ir stebėti.
  • Reklama rodoma tiek „Facebook“, tiek „Instagram“ socialiniuose tinkluose.
  • Platus „Meta“ reklamos formatų pasirinkimas leis atrasti Jūsų verslui tinkamiausias ir klientus 'užkabinančias' reklamos formas.

Mes suinstaliuosime ir sujungsime Facebook „Pixel“ paskyrą su Jūsų „Google Analytics paskyra“, sukursime reikalingas konversijas ir auditorijas bei atliksime reikalingus auditus.

Mūsų komanda nuolat seka naujausias skaitmeninės reklamos tendencijas, todėl galime pasiūlyti pažangiausias ir efektyviausias „Facebook“ kampanijų strategijas. Užtikriname suprantamas ir laiku pateikiamas kampanijų ataskaitas. Pateiksime analizę, kaip veikia jūsų reklamos kampanijos bei padėsime įsivertinti investicinę grąžą.

Didinkite savo verslo matomumą, pasitelkdami Buzini sprendimus:

Circles

D.U.K.

"Facebook Ads" kaina priklauso nuo kelių aspektų

- Tikslinė auditorija: Demografinės grupės ir geografinės vietovės (pvz., reklama Vilniuje gali kainuoti daugiau nei Šiauliuose) daro įtaką kainai.

- Reklamos tikslai (koks reklamos tikslas):

  • Paspaudimai - CPC (Cost Per Click): Mokama už kiekvieną paspaudimą.
  • Parodymai - CPM (Cost Per Mille): Mokama už tūkstantį parodymų.
  • Konversijos - CPA (Cost Per Action): Mokama už kiekvieną atliktą veiksmą (pvz., pirkimą, parašyta laišką).
  • Įsitraukimas - CPE (Cost Per Engagement): Mokama už kiekvieną įsitraukimą (pvz., like, share, comment).

Tikslinė auditorija: "Facebook Ads" suteikia galimybę segmentuoti auditoriją pagal demografinius duomenis, pomėgius, elgesį.

Reklamos kūrimas: Pasirinkite reklamos formatą  (vaizdo įrašas, vizualas, karuselė ir kitos), kurkite aiškų, įtraukiantį turinį su stipriu ir aiškiu kvietimu veikti (CTA).

Biudžeto nustatymas: "Facebook Ads" leidžia pasirinkti, kiek norite išleisti kasdien ar visam kampanijos laikotarpiui. Taip pat pasirinkti kainą už paspaudimą (CPC), kainą už tūkstantį parodymų (CPM) arba kitus mokėjimo modelius, priklausomai nuo išsikeltų tikslų.

Stebėsena ir analizė:  Meta Ads Manager įrankis, leidžia analizuoti reklamų efektyvumą, t.y. paspaudimus, konversijas ir vartotojų įsitraukimą (pasidalinimus, komentarus).

Facebook siūlo daugybę reklamos formatų, kurių pagalba verslai gali pasiekti skirtingus tikslus ir auditorijas. Štai pagrindinės "Facebook" reklamos rūšys:

• Karuselės reklamos (Carousel Ads) — rodomi keli produktai ar paslaugos vienoje reklamoje. Leidžiama naudoti nuo 2 iki 10 vaizdo įrašų vienoje reklamoje, iš kurių kiekvienas turi savo antraštę, nuorodą ir aprašymą.
• Kolekcijų reklamos (Collection Ads) — vartotojai turi galimybę slinkti per produktų asortimentą. Šis formatas yra orientuotas į el. prekybą.
• Vaizdinės reklamos (Image Ads) — paprastas formatas, leidžiantis rodyti vieną vizualą su CTA mygtuku. Skirtas padidinti prekės ženklo žinomumą ir skatinti vartotojus imtis veiksmo.
• Vaizdo įrašų reklamos (Video Ads) — vaizdo įrašų skelbimai leidžia parodyti vieną vaizdo įrašą su Jūsų produktu.
• Skaidrių reklamos (Slideshow Ads) — reklamos sudarytos iš 3–10 vaizdų arba vieno vaizdo įrašo.
• Reklamos „Stories“ (Stories Ads) — istorių reklamos rodomos tarp storių „Facebook“ ir “Instagram” platformose.
• Renginių reklamos— galimybė reklamuoti konkretų įvykį.
• POtencialių kontaktų rinkimo reklamos (Lead Ads) — palengvina kontaktinių duomenų rinkimą ir didina potencialių klientų skaičių.

Adisoft logo Seoneta logo