Facebook reklama

Facebook yra didžiausia socialinių tinklų platforma turinti 3,07 milijardo vartotojų. Todėl vienu metu yra pasiekiamas didesnis vartotojų skaičius, kuris didina reklamos matomumą ir vartotojų pasiekiamumą.

„Facebook“ reklama - efektyvus skaitmeninės rinkodaros įrankis, leidžiantis pasiekti platų vartotojų skaičių. Vienas didžiausių šio kanalo privalumų – galimybė segmentuoti vartotojus: taikyti reklamas pagal vartotojų elgseną, pomėgius, demografinius duomenis ar jų buvimo etapą pirkimo procese. Su Facebook reklama galite komunikuoti su kiekviena auditorijos grupe, rodyti reklamas varotojams jiems aktualiausiu metu.

Pavyzdžiui, vartotojams, kurie dar nėra girdėję apie jūsų paslaugą ar produktą, galite pateikti dėmesį patraukiančią žinutę, pristatančią jūsų prekes. Tuo tarpu vartotojams, kurie jau lankėsi jūsų internetinėje svetainėje bei paliko neapmokėtą prekių krepšelį, galima rodyti priminimus ar pasiūlyti specialius produktų pasiūlymus, kurie skatintų užbaigti pirkimą. Esamiems klientams, kuriuos siekiate paskatinti pakartotiniams pirkimams, galima kurti personalizuotas reklamas, remiantis jų pirkimų istorija.

Dar vienas „Facebook“ reklamos privalumas – platus kūrybinių formatų pasirinkimas. Galite naudoti statinius vaizdus, karuseles su keliomis nuotraukomis, video įrašus ar istorijas (angl. „Stories“). Tokia įvairovė suteikia galimybę ne tik kūrybiškai pateikti žinutę, bet ir išbandyti skirtingas reklamų versijas, testuoti, kurios reklamos formos ir turinio kombinacijos pasiekia geriausius rezultatus.

Išnaudojant „Facebook“ reklamos galimybes, galite pasiekti įvairius jūsų verslui svarbius tikslus: padidinti svetainės lankomumą, pritraukti naujus klientus, išplėsti kontaktų tinklą, skatinti pardavimus, stiprinti prekės ženklo žinomumą bei išlaikyti esamų klientų lojalumą. Tinkamai suplanuota ir nuolat optimizuojama reklamos strategija leidžia efektyviai valdyti biudžetą ir užtikrinti maksimalų investicijų grąžos (ROI) augimą.

Kodėl verta rinktis Facebook reklamą?

  • Populiariausias socialinis tinklas Lietuvoje.
  • „Facebook“ reklama pasižymi ekonomiškumu. Tai vienas iš pigiausių reklamos kanalų rinkoje, kuris leidžia už nedidelę kainą pasiekti tikslinę auditoriją.
  • Sujungus „Facebook“ reklamą su „Pixel“ paskyra, rezultatus tampa lengva interpretuoti ir stebėti.
  • Reklama rodoma tiek „Facebook“, tiek „Instagram“ socialiniuose tinkluose.
  • Platus „Meta“ reklamos formatų pasirinkimas leis atrasti Jūsų verslui tinkamiausias ir klientus 'užkabinančias' reklamos formas.

Mes suinstaliuosime ir sujungsime Facebook „Pixel“ paskyrą su Jūsų „Google Analytics paskyra“, sukursime reikalingas konversijas ir auditorijas bei atliksime reikalingus auditus.

Mūsų komanda nuolat seka naujausias skaitmeninės reklamos tendencijas, todėl galime pasiūlyti pažangiausias ir efektyviausias „Facebook“ kampanijų strategijas. Užtikriname suprantamas ir laiku pateikiamas kampanijų ataskaitas. Pateiksime analizę, kaip veikia jūsų reklamos kampanijos bei padėsime įsivertinti investicinę grąžą.

Padidinkite pardavimus su Facebook reklama

Mūsų pagrindinis tikslas – kliento sėkmė ir verslo augimas. Esame orientuoti į procesus, duomenimis grįstus sprendimus ir ilgalaikį rezultatą.

Ką siūlome?

  • Pelningų „Facebook Ads“ kampanijų kūrimas
    Kuriame strategiškai pagrįstas, atsiperkančias reklamos kampanijas, pritaikytas kiekvienam pirkėjo kelionės etapui. Įgyvendiname visą pardavimų tunelio (angl. sales funnel) modelį – nuo auditorijos pritraukimo iki konversijos.
  • „Facebook Pixel“ diegimas ir konfigūravimas
    Įdiegiame ir sukonfigūruojame „Facebook Pixel“, tam kad galėtumėte sekti konversijas, stebėti vartotojų elgseną.
  • Esamos komunikacijos analizė ir auditas
    Atliksime Jūsų esamos reklamos ir komunikacijos analizę – įvardinsime silpnąsias vietas, pateiksime įžvalgas bei pasiūlysime tolimesnius optimizacijos planus.
  • Tikslingas auditorijos pasiekimas
    Parinksime efektyviausias priemones ir segmentavimo strategijas, kad pasiektumėte savo tikslinę auditoriją.
  • Trumpalaikių ir ilgalaikių strategijų kūrimas
    Rengiame išsamias komunikacijos ir pardavimų strategijas, kurios veikia tiek trumpuoju, tiek ilguoju laikotarpiu.

Didinkite savo verslo matomumą, pasitelkdami Buzini sprendimus:

Circles

D.U.K.

"Facebook Ads" kaina priklauso nuo kelių aspektų

- Tikslinė auditorija: Demografinės grupės ir geografinės vietovės (pvz., reklama Vilniuje gali kainuoti daugiau nei Šiauliuose) daro įtaką kainai.

- Reklamos tikslai (koks reklamos tikslas):

  • Paspaudimai - CPC (Cost Per Click): Mokama už kiekvieną paspaudimą.
  • Parodymai - CPM (Cost Per Mille): Mokama už tūkstantį parodymų.
  • Konversijos - CPA (Cost Per Action): Mokama už kiekvieną atliktą veiksmą (pvz., pirkimą, parašyta laišką).
  • Įsitraukimas - CPE (Cost Per Engagement): Mokama už kiekvieną įsitraukimą (pvz., like, share, comment).

Tikslinė auditorija: "Facebook Ads" suteikia galimybę segmentuoti auditoriją pagal demografinius duomenis, pomėgius, elgesį.

Reklamos kūrimas: Pasirinkite reklamos formatą  (vaizdo įrašas, vizualas, karuselė ir kitos), kurkite aiškų, įtraukiantį turinį su stipriu ir aiškiu kvietimu veikti (CTA).

Biudžeto nustatymas: "Facebook Ads" leidžia pasirinkti, kiek norite išleisti kasdien ar visam kampanijos laikotarpiui. Taip pat pasirinkti kainą už paspaudimą (CPC), kainą už tūkstantį parodymų (CPM) arba kitus mokėjimo modelius, priklausomai nuo išsikeltų tikslų.

Stebėsena ir analizė:  Meta Ads Manager įrankis, leidžia analizuoti reklamų efektyvumą, t.y. paspaudimus, konversijas ir vartotojų įsitraukimą (pasidalinimus, komentarus).

Facebook siūlo daugybę reklamos formatų, kurių pagalba verslai gali pasiekti skirtingus tikslus ir auditorijas. Štai pagrindinės "Facebook" reklamos rūšys:

• Karuselės reklamos (Carousel Ads) — rodomi keli produktai ar paslaugos vienoje reklamoje. Leidžiama naudoti nuo 2 iki 10 vaizdo įrašų vienoje reklamoje, iš kurių kiekvienas turi savo antraštę, nuorodą ir aprašymą.
• Kolekcijų reklamos (Collection Ads) — vartotojai turi galimybę slinkti per produktų asortimentą. Šis formatas yra orientuotas į el. prekybą.
• Vaizdinės reklamos (Image Ads) — paprastas formatas, leidžiantis rodyti vieną vizualą su CTA mygtuku. Skirtas padidinti prekės ženklo žinomumą ir skatinti vartotojus imtis veiksmo.
• Vaizdo įrašų reklamos (Video Ads) — vaizdo įrašų skelbimai leidžia parodyti vieną vaizdo įrašą su Jūsų produktu.
• Skaidrių reklamos (Slideshow Ads) — reklamos sudarytos iš 3–10 vaizdų arba vieno vaizdo įrašo.
• Reklamos „Stories“ (Stories Ads) — istorių reklamos rodomos tarp storių „Facebook“ ir “Instagram” platformose.
• Renginių reklamos— galimybė reklamuoti konkretų įvykį.
• POtencialių kontaktų rinkimo reklamos (Lead Ads) — palengvina kontaktinių duomenų rinkimą ir didina potencialių klientų skaičių.

Adisoft logo Seoneta logo