Google Reklama
Internetinės svetainės reklama „Google“ paieškos sistemoje – viena geriausių investicijų norint auginti verslą skaitmeninėje erdvėje. Remiantis 2024 m. „Google“ paieškos statistika, 91,47 % interneto vartotojų naudoja „Google“ kaip pagrindinę paieškos platformą, o Lietuvoje net 93,26 % visų paieškų atliekama būtent su šios sistemos pagalba.
Google reklamos formos:
- Paieškos reklamos („Google Search“) leidžia pasiekti ypač plačią tikslinę auditoriją – ji tikslingai nukreipiama vartotojams, kurie jau domisi jūsų siūlomu produktu ar paslauga. Skirtingai nuo kitų reklamos formų, ši neįkyriai pasiekia tikslinę vartotojų grupę – vartotojas mato jūsų reklamą tik tada, kai įveda atitinkamą paieškos frazę į „Google“ paieškos laukelį, o paieškos rezultatuose ir yra matoma Jūsų reklama.
- Vaizdo įrašų reklamos („Youtube“) laikoma efektyvesne ir žymiai pigesne alternatyva TV reklamai. Talpinant reklamą į „Youtube“, galite nustatyti tikslinę auditoriją pagal demografinius rodiklius, aktualias temas ir t.t.. Taip pat, lengva stebėti ir interpretuoti kampanijos rezultatus.
- Vaizdinės reklamos („Google Display Ads“), leidžia pasiekti vartotojus per vizualinius elementus, tokius kaip baneriai ar nuotraukos. Šios reklamos rodomos „Google“ vaizdinės reklamos tinkle („Google Display Network“). Vaizdinės reklamos tinklas padeda pasiekti vartotojus, kai jie naršo daugybėje svetainių, programų ir „Google“ priklausančių nuosavybių („YouTube“ ir „Gmail“).
- Programų kampanijos („App campaigns“), tai reklamos forma, leidžianti pasiekti vartotojus, kurie domisi panašiomis programomis ir gali susidomėti Jūsų programa bei atlikti konversijas. Pasirinkę šią reklamos formą galėsite reklamuoti savo programą visuose „Google“ kanaluose.
- Prekybos reklamos („Google Shopping Ads“). Ši reklamos forma padeda reklamuoti internetines parduotuves ir jų produktus, o pati reklama rodoma „Google” apsipirkimo skirtuke ir paieškos rezultatuose.
Kaip veikia Google reklama
„Google“ reklama veikia PPC (pay per click) modelio principu. Tai reiškia, kad mokėsite tik tada, kai vartotojas paspaus ant jūsų skelbimo ar jūsų kito pasirinkto veiksmo.
Jūsų reklamos kampanijai:
- „Google Analytics“ instaliavimas.
- „Google Ads“ konversijų instaliavimas / auditas.
Naudojant šiuos įrankius, galėsite optimizuoti savo reklamos kampanijas ir fiksuoti svetainės lankytojus bei jų atliekamus veiksmus. Taip pat bus sekamos konversijos atsižvelgiant į Jūsų verslo modelį.
Pavyzdžiui, stebimi tokie veiksmai kaip el. pašto paspaudimai, kontaktų formos užpildymai, prekių įsidėjimas į krepšelį (jeigu tai yra el. parduotuvė), telefono numerio paspaudimai ir kt.
Didinkite savo verslo matomumą, pasitelkdami Buzini sprendimus:

D.U.K.
"Google" reklama apima įvairius reklamos tipus, tokius kaip paieškos reklama ("Google Search"), vaizdinė reklama ("Google Display Ads"), vaizdo reklama ("YouTube"), ir lokalios reklamos ("Google Local Service Ads"). "Google" suteikia galimybę nukreipti reklamas pagal geografinę vietą, raktažodžius, vartotojo pomėgius, elgseną.
"Google Ads" reklamos kaina priklauso nuo kelių aspektų: raktažodžio konkurencijos bei pasirinkto reklamos biudžeto. "Google" reklama vyksta aukciono principu, kainą lemia rinkos paklausa.
Google įrankis „Google Analytics“, leidžia stebėti reklamos kampanijų efektyvumą, galite analizuoti duomenis apie paspaudimus, peržiūras, konversijų skaičių, investicijų grąžą (ROI) ir kita. Šie rodikliai leidžia suprasti reklamos efektyvumą ir naudą verslui.
