Snapchat reklama: 14% pigesnė Purchase kaina nei Meta reklamų
Paskelbė Buzini, 2025/10/06
Daugeliui Snapchat vis dar asocijuojasi su labai jauna auditorija, todėl dažnas verslas šį kanalą atmeta kaip neaktualų. Bet šiai dienai realybė jau pasikeitusi ir tai įrodė mūsų sveikatingumo paslaugų kliento reklamos pavyzdys.
Aktyviausiai paslaugas pirkusi auditorija – 18–34 metų vartotojai. Ir kas labiausiai nustebino – Purchase kaina Snapchat kanale buvo mažesnė nei Meta reklamų!
Case study: sveikatingumo paslaugų klientas
Taigi, atėjus rudeniui ir vėl suaktyvėjus paslaugų pirkimui, su klientu svarstėme, kokias naujas priemones galėtume išbandyti ir prijungti prie mūsų reklamos strategijos. Viena iš krypčių buvo – jaunesnės auditorijos pritraukimas (18–24 m.). Tad nusprendėme išbandyti Snapchat, o rezultatai buvo netikėti net mums:
Aktyviausiai pirkę vartotojai: 18–24 m.
25–34 m. vartotojai pirko mažiau, tačiau jie rinkosi brangesnius paslaugų paketus
Vidutinė pirkimo kaina (Purchase) buvo 14% mažesnė nei Meta reklamų!
Tai reiškia, kad Snapchat ne tik neatsilieka, bet kai kuriais atvejais netgi gali aplenkti Meta pagal reklamos efektyvumą.
Snapchat amžiaus segmentai – ne tai, ko tikėjomės
18–24 m. auditorija nupirko daugiausiai vienetų, kaip ir buvo galima tikėtis. Tačiau mus nustebino, kad 25–34 m. auditorija taip pat yra aktyvūs Snapchat naudotojai ir taip pat pirko paslaugas. Nors vyresniųjų vartotojų pirkimų buvo mažiau, jų sugeneruota bendra pardavimų vertė prilygo jaunimui.
Ką tai reiškia verslui?
Snapchat auditorija subrendo – šiandien tai jau nebe tik paaugliai.
Gerai suoptimizuotos reklamos ir tinkamai pasirinkti vizualai kartais gali pasiūlyti net geresnę kainą už pirkimą nei Meta.
Vyresni vartotojai Snapchat’e taip pat aktyvūs, o jų pirkimai dažnai didesnės vertės.
Jei valdote e. parduotuvę ar paslaugų verslą, verta bent išbandyti Snapchat reklamą. Ypač, jei jūsų auditorija yra 20–35 m. – tai vienas iš kanalų, kur ji aktyviai leidžia laiką ir priima sprendimus dėl pirkimų.