Chevron Atgal

Sėkmingas CRO testas: +23,4% daugiau pardavimų pakeitus kainoraščio išdėstymą

Paskelbė buzini, 2025/06/10

„Pasileidome naują, gražią svetainę.” Puiku! O kas toliau?  

Internetinė svetainė yra pagrindinė pardavimų priemonė visoje skaitmeninės rinkodaros grandinėje. Todėl ją BŪTINA nuolatos optimizuoti, keisti ir adaptuoti pagal vartotojų lūkesčius. Pamirškite sąvoką 'gražu' - svarbiausia, kas patogu ir kas konvertuoja. Ir šiandien, kai kiekvienas paspaudimas kainuoja, neoptimizuoti svetainės – reiškia leisti pinigus vėjais.

O kaip žinoti, kas konvertuoja?

Čia pasitelkiame CRO (conversion rate optimization) svetainės optimizavimą ir testavimą. Tai sisteminis svetainės tobulinimas, kurio tikslas paprastas: padaryti taip, kad kuo daugiau lankytojų taptų mokančiais klientais. CRO = testų duomenimis grįsti sprendimai, kurie atneša realius pardavimų pokyčius.

Kaip vienas CRO testas padidino pardavimų konversiją +23,4%?

Šiandien dalinamės konkrečiu mūsų kliento pavyzdžiu – sveikatingumo paslaugų verslu, kuris internetinėje svetainėje parduoda mėnesines narystes. Po vieno konversijų optimizavimo (CRO) testo jų mobilioji kainoraščio versija pradėjo generuoti +23,4 % daugiau įsigijimų, be jokių pakeitimų reklamos biudžete ar kainodaroje.
Tik pakeitėme tai, kaip ekrane atvaizduojamas narysčių kainoraštis.

Svarbu pabrėžti, kad šis testas buvo kulminacija dar 4 ankstesnių bandymų. Anksčiau jau buvome testavę matricinio išdėstymo principą, bet kaskart atrasdavome naujų trukdžių: planų netilpimas ekrane, informacijos perteklinė struktūra ir kiti UX barjerai. Tiktai šios testavimo sekos pabaigoje pavyko suformuoti sprendimą, kuris ne tik tiko, bet ir konvertavo ženkliai geriau.
👉 CRO testavimas yra ne vienkartinis sprendimas, o nuolatinis tobulinimo procesas. Kaip optimizuojame reklamas, taip optimizuojame ir svetainę.

Problema:

Mobiliojoje svetainės versijoje kainoraštis buvo sunkiai peržvelgiamas – didelės kortelės, rodomos vertikaliai viena po kitos. Norint pamatyti visus planus – reikėdavo scroll’inti aukštyn–žemyn. Nuslinkus iki apatinės narystės, vartotojas ekrane nebegalėdavo matyti viršutinės.

Dar svarbiau – kortelėse pateikiami kiekvieno plano privalumai buvo paskleisti per visą ekrano ilgį, todėl jų palyginimas tapdavo beveik neįmanomas. Jei norėjai suprasti, kuo skiriasi PLANAS nr. 1 nuo nr. 2, tekdavo keliauti aukštyn–žemyn, naudotis atmintimi, o ne vizualiu palyginimu.

👉 Hipotezė:

Jei visi planai ekrane būtų matomi vienu metu, klientui būtų lengviau juos palyginti ir išsirinkti – todėl konversijų rodiklis turėtų padidėti.

💡 Sprendimas:

Sukūrėme variaciją, kur visi narystės planai buvo išdėstyti vienoje eilutėje, šalia vienas kito, kad būtų aiškiai matomi ekrane.

📊 Rezultatai:

Po 350 įvykusių įsigijimų, testas parodė:

Rodiklis

Pokytis (variacija vs. kontrolė)

Stat. tikimybė

CR (įsigijimo pradžia)

+16,4 %

99 %

CR (faktinis įsigijimas)

+23,4 %

98 %


Statistiškai reikšmingas pagerėjimas – be jokio papildomo srauto ar reklamos.

📈 Kodėl šis pokytis suveikė?

  • Vienas ekranas = aiškumas. Kai klientas mato visus planus vienu metu, jis gali iškart palyginti, lengvai suprasti ir išsirinkti.
  • Privalumų išskaidymas = aiškus vertės suvokimas. Aiškiai išrikiuoti privalumai šalia planų leido lengviau suprasti, už ką mokama.
  • Mažiau pastangų = daugiau veiksmų. Scroll’inimas, naudojama atmintis, grįžinėjimas – visa tai trukdo priimti sprendimą.
  • Planų struktūra liko ta pati. Testo metu neatsirado jokių neigiamų efektų – tik padidėjęs bendras įsigijimų kiekis.

💬 Ką šis atvejis sako kiekvienam verslui?

  • Jei jūsų svetainė buvo tik „sukurta ir paleista“ – tikėtina, kad joje slypi neišnaudotas konversijų potencialas.
  • Ne kiekvienas pokytis reikalauja dizaino perkūrimo – kartais vieno bloko išdėstymas lemia +20 % daugiau pardavimų.
  • CRO testavimas = saugiausias būdas keisti svetainę, nes kiekvienas sprendimas pagrįstas duomenimis, o ne nuojauta.
  • Rinkodaros vadovai dažnai intuityviai jaučia, kur problema, tačiau mūsų praktika rodo, kad sprendimai retai būna akivaizdūs. Be testų lengva priimti klaidingus sprendimus, kurie nepastebimai sumažina pajamas – ir niekada nebūna užkvestionuojami.


👉 Norite optimizuoti savo internetinę svetainę pagal CRO principus? Mes padedame verslams:

  • identifikuoti „silpnąsias vietas“,
  • iškelti pagrįstas hipotezes,
  • ir įgyvendinti A/B testus.

📩 Susisiekite! CRO optimizavimas – tai tiesus kelias į didesnius pardavimus.

kainoraščių išdėstymas - pavyzdys

Registruokitės į 30 minučių nemokamą konsultaciją

Registruotis Arrow forward

Registruokitės į 90 minučių išsamią konsultaciją su reklamos strategu

Registruotis Arrow forward