„FACEBOOK MESSENGER“ IR JŪSŲ VERSLO INTEGRACIJA

Norite akimirksniu siųsti aktualius pranešimus klientams?

Pasinaudokite „Facebook Messenger“ integracijos galimybėmis!

Priminimai apie paliktus krepšelius

„Prekė vėl prekyboje“ ir panašūs pranešimai

Reklama su pasirinkimu „Siųsti žinutę“

Kontaktų generavimas

Nike

Užsakymo būsenos atnaujinimas

Pranešimai apie nuolaidas ir naujienas

Automatizuotas klientų aptarnavimas

Pradėkite pokalbį

Kurkite interaktyvius pokalbius, kurie žmones įtraukia ir konvertuoja į klientus. Naudokite pokalbių formas, apklausas ar pranešimus apie užsakymo būseną.

Reklama

Su „Facebook“ reklama lengvai pradėkite pokalbius ir susidomėjusius žmones paverskite klientais.

„Facebook“ pasidalijimai

„Facebook“ puslapyje dalinkitės pokalbio nuoroda, leiskite žmonėms pradėti pokalbį su Jūsų prekės ženklu ir padidinkite savo auditoriją.

Konkursai

Su „Messenger“ integracija galėsite išsiųsti žinutes visiems pakomentavusiems ir surinkti visą informaciją apie juos (el. paštas, tel. numeris, gyvenamoji vieta ir pan.). Žmonės patys sutinka pateikti savo duomenis. Surinkta informacija gali būti naudojama reklamai, susisiekti telefonu ar kitai paskirčiai.

Valdikliai

Naudokitės iššokančiais valdikliais ir konvertuokite svetainės lankytojus į „Messenger“ prenumeratorius, o dar vėliau – ir į klientus.

Valdykite pokalbius

Palaikykite pokalbį su klientais ir lengvai filtruokite pranešimus. Sutrumpinkite klientų aptarnavimo laiką automatizuodami atsakymus.

Atsakykite į klausimus

Padėkite žmonėms sužinoti svarbiausius dalykus apie Jūsų verslą. 

Tiesioginis pokalbis

Pridėkite tiesioginio pokalbio valdiklį savo svetainėje ir lengvai bendraukite su savo klientais.

Automatizuokite DUK

Sumažinkite savo komandos darbo krūvį automatizuodami atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus (DUK).

Automatizuokite

Dirbtinis intelektas siųs pranešimus kiekviename kliento kelionės el. parduotuvėje etape: nuo paliktų krepšelių priminimų iki prekių pristatymo būsenos atnaujinimų.

Palikti krepšeliai

Sumažinkite paliktų krepšelių skaičių ir padidinkite pardavimus siųsdami klientams pranešimus apie paliktus krepšelius.

Užsakymų patvirtinimas

Ką tik patvirtinote užsakymą? Informuokite apie tai klientą. Siųskite jiems užsakymų patvirtinimus per „Messenger“.

Pranešimai apie užsakymo atnaujinimą

Išsiuntėte klientui prekę? Siuntinys ką tik pasiekė kliento duris? Išsiųskite užsakymų atnaujinimus per „Messenger“.

Klientų atsiliepimai

Rinkite atsiliepimus iš laimingų klientų.

Siųskite pranešimus

Naudodami pranešimų siuntimo funkciją, dar kartą įtraukite įgytą auditoriją. Siųskite pranešimus apie prekes, naujienas ar reklamuokite savo prekes / paslaugas. Surinktą auditoriją naudokite vėlesnėms reklamos kampanijoms.

Užprenumeruoti pranešimai

Užprenumeruotus pranešimus žmonėms siųskite per 24 valandas

Naujienų pranešimai

Savo sekėjams siųskite kasdienius ar savaitinius pranešimus su įvairiomis naujienomis.

Reklaminiai pranešimai

Palaikykite esamus santykius su klientais siųsdami išskirtinius pasiūlymus, naujienas ir kitą reklaminį turinį.

Standartiniai pranešimai

Siųskite pranešimus po buvusios kampanijos per 24 valandas.

Atnaujinimai

Siųskite naujienas apie savo prekes / paslaugas būsimiems klientams arba praneškite žmonėms apie jų paskyrose atliktus pakeitimus.

Naujienos

Auditorija

Rinkite duomenis ir gaukite auditorijos išklotinę, eksportuokite ją į savo CRM ar naujienlaiškių sistemą.

Duomenų rinkimas

Rinkite įvairią informaciją iš žmonių bendraudami su jais per „Messenger“. Surinkta informacija (el. paštas, tel. numeris, gyvenamoji vieta ir pan.) gali būti naudojama reklamai, susisiekti telefonu ar kitai paskirčiai.

Pakartotinio taikymo kampanijos

Bendraudami su žmonėmis per „Messenger“ surinksite unikalius PSID numerius, kuriuos galėsite panaudoti pakartotinio taikymo kampanijoms „Facebook“.

Pakartotinio taikymo kampanijos

Integracijos

Integruokite visą rinkodaros rinkinį su „Buzini Messenger“ naudodami „Zapier“. „Zapier“ yra įrankis, padedantis automatizuoti pasikartojančias užduotis tarp dviejų ar daugiau programėlių.

Pradėkite pokalbius, kurie augina Jūsų verslą ir didina pardavimus

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.