„FACEBOOK MESSENGER“ IR JŪSŲ VERSLO INTEGRACIJA
Norite akimirksniu siųsti aktualius pranešimus klientams?
Pasinaudokite „Facebook Messenger“ integracijos galimybėmis!

Pradėkite pokalbį
Kurkite interaktyvius pokalbius, kurie žmones įtraukia ir konvertuoja į klientus. Naudokite pokalbių formas, apklausas ar pranešimus apie užsakymo būseną.
Reklama
Su „Facebook“ reklama lengvai pradėkite pokalbius ir susidomėjusius žmones paverskite klientais.

„Facebook“ pasidalijimai
„Facebook“ puslapyje dalinkitės pokalbio nuoroda, leiskite žmonėms pradėti pokalbį su Jūsų prekės ženklu ir padidinkite savo auditoriją.

Konkursai
Su „Messenger“ integracija galėsite išsiųsti žinutes visiems pakomentavusiems ir surinkti visą informaciją apie juos (el. paštas, tel. numeris, gyvenamoji vieta ir pan.). Žmonės patys sutinka pateikti savo duomenis. Surinkta informacija gali būti naudojama reklamai, susisiekti telefonu ar kitai paskirčiai.

Valdikliai
Naudokitės iššokančiais valdikliais ir konvertuokite svetainės lankytojus į „Messenger“ prenumeratorius, o dar vėliau – ir į klientus.

Valdykite pokalbius
Palaikykite pokalbį su klientais ir lengvai filtruokite pranešimus. Sutrumpinkite klientų aptarnavimo laiką automatizuodami atsakymus.
Atsakykite į klausimus
Padėkite žmonėms sužinoti svarbiausius dalykus apie Jūsų verslą.

Tiesioginis pokalbis
Pridėkite tiesioginio pokalbio valdiklį savo svetainėje ir lengvai bendraukite su savo klientais.

Automatizuokite DUK
Sumažinkite savo komandos darbo krūvį automatizuodami atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus (DUK).

Automatizuokite
Dirbtinis intelektas siųs pranešimus kiekviename kliento kelionės el. parduotuvėje etape: nuo paliktų krepšelių priminimų iki prekių pristatymo būsenos atnaujinimų.
Palikti krepšeliai
Sumažinkite paliktų krepšelių skaičių ir padidinkite pardavimus siųsdami klientams pranešimus apie paliktus krepšelius.

Užsakymų patvirtinimas
Ką tik patvirtinote užsakymą? Informuokite apie tai klientą. Siųskite jiems užsakymų patvirtinimus per „Messenger“.

Pranešimai apie užsakymo atnaujinimą
Išsiuntėte klientui prekę? Siuntinys ką tik pasiekė kliento duris? Išsiųskite užsakymų atnaujinimus per „Messenger“.

Klientų atsiliepimai
Rinkite atsiliepimus iš laimingų klientų.

Siųskite pranešimus
Naudodami pranešimų siuntimo funkciją, dar kartą įtraukite įgytą auditoriją. Siųskite pranešimus apie prekes, naujienas ar reklamuokite savo prekes / paslaugas. Surinktą auditoriją naudokite vėlesnėms reklamos kampanijoms.
Užprenumeruoti pranešimai
Užprenumeruotus pranešimus žmonėms siųskite per 24 valandas

Naujienų pranešimai
Savo sekėjams siųskite kasdienius ar savaitinius pranešimus su įvairiomis naujienomis.

Reklaminiai pranešimai
Palaikykite esamus santykius su klientais siųsdami išskirtinius pasiūlymus, naujienas ir kitą reklaminį turinį.

Standartiniai pranešimai
Siųskite pranešimus po buvusios kampanijos per 24 valandas.

Atnaujinimai
Siųskite naujienas apie savo prekes / paslaugas būsimiems klientams arba praneškite žmonėms apie jų paskyrose atliktus pakeitimus.

Auditorija
Rinkite duomenis ir gaukite auditorijos išklotinę, eksportuokite ją į savo CRM ar naujienlaiškių sistemą.
Duomenų rinkimas
Rinkite įvairią informaciją iš žmonių bendraudami su jais per „Messenger“. Surinkta informacija (el. paštas, tel. numeris, gyvenamoji vieta ir pan.) gali būti naudojama reklamai, susisiekti telefonu ar kitai paskirčiai.

Pakartotinio taikymo kampanijos
Bendraudami su žmonėmis per „Messenger“ surinksite unikalius PSID numerius, kuriuos galėsite panaudoti pakartotinio taikymo kampanijoms „Facebook“.

Integracijos
Integruokite visą rinkodaros rinkinį su „Buzini Messenger“ naudodami „Zapier“. „Zapier“ yra įrankis, padedantis automatizuoti pasikartojančias užduotis tarp dviejų ar daugiau programėlių.
