Galingi skambučių sekimo priedai.
Skambučių sekimo priedai, kurie tiesiog veikia! Pasirinkite įrašymą, skambučių pranešimus, skambučių apklausas, skambučių pasisveikinimus, pranešimus el. paštu ir dar daugiau!
Auginkite savo verslą.
Pasisveikinimo skambutis
Paleiskite iš anksto įrašytą pranešimą, kurį skambinantysis išgirs prieš skambinant arba skambučio metu. Nustatykite tai kaip skambėjimo toną, kuris skambės, kol vadybininkas pakels ragelį, arba kaip vienkartinį garsą, po kurio pasigirs tradicinis skambėjimo tonas.
Skambučių įrašymas
Įrašykite gaunamus skambučius ir atsisiųskite, klausykite arba įvertinkite juos iš savo veiklos puslapio. Pasinaudokite kokybinėmis įžvalgomis, kad sužinotumėte, kaip jūsų vadybininkai tvarkosi su skambučiais ir ar reikalingas tolimesnis mokymas.
Skambučių apklausos
Lengvai pažymėkite skambučius ir nurodykite jų būseną, užpildę greitą apklausą, kai skambintojas padeda ragelį. Konfigūruokite žymas savo veiklos puslapyje.
Skambintojo ID slėpimas
Pagal numatytuosius nustatymus įeinantys skambučiai rodo skambinančiojo numerį skambinančiojo ID. Įjunkite šią funkciją, kad vietoj skambinančiojo ID būtų rodomas sekimo numeris.
Pranešimai el. paštu
Gaukite pranešimus el. paštu apie įeinančius skambučius. Sąranką galima sukonfigūruoti taip, kad jums būtų pranešta tik tada, kai į skambutį neatsakoma arba pasiekiama tam tikra sąlyga.
Transkripcijos
Skaitykite ir analizuokite skambučius, kuriuos jūsų įmonė gauna, kad mokytumėte darbuotojus ir kiekybiškai įvertintumėte tam tikrų skambučių scenarijų efektyvumą.
Garso pranešimas
Šie pranešimai paruošia vadybininkus prieš skambutį. Vadybininkai girdi pasirinktą garso pranešimą prieš kiekvieną skambutį.
Balso paštas
Naudodami integruotą balso paštą galite klausytis praleistų skambučių iš programos ir toliau bendrauti su tais klientais, kuriems nepavyko susisiekti su jumis.
Šlamšto filtras
Jei gausite pasikartojančius šlamšto skambučius iš to paties ID, galite užblokuoti nepageidaujamus skambintojus, kad jie ateityje neskambintų jūsų numeriais.