Ataskaitos ir analizė

Realiuoju laiku gaukite prieigą prie daugiau nei 30 skambučių analizės ataskaitų.

nimbata-phone-766x1536

Sujunkite duomenų analizės galią su telefono skambučiais.

Norint sukurti sėkmingas rinkodaros kampanijas, reikia žinoti tikslinę auditoriją, jos poreikius, rūpesčius ir norus. „Buzini Call Tracking“ skambučių analizės programinė įranga siūlo įvairias ataskaitas realiuoju laiku, padedančias įmonėms:

  • Nustatyti jų auditoriją
  • Išmatuoti rinkodaros efektyvumą
  • Priimti duomenimis pagrįstus sprendimus, kad padidintumėte pelną
  • Geriau paskirstyti biudžetus
  • Stebėti vadybininkų veiklą, kad pagerintumėte klientų patirtį

Skambučių analizės informacijos suvestinė.

Tai vieta, kur vadybininkas ar rinkodaros specialistas gali stebėti skambučių našumą. Čia galite surinkti visą reikiamą skambučių sekimo informaciją, kurią išanalizavę galėsite priimti sprendimus dėl savo verslo. Kadangi kiekvienos paskyros poreikiai skiriasi, galite lengvai sukurti skambučių analizės valdymo skydelį pagal savo pageidavimus, kad išskirtumėte ir sutelktumėte dėmesį į duomenis, kurie yra svarbiausi jūsų verslui ir klientams.

Įsigijimo ataskaitos.

Tai svarbiausia skambučių analizės dalis. „Buzini Call Tracking“ įsigijimo ataskaitose palyginami visų skirtingų rinkodaros šaltinių, kuriuos įmonė naudoja parduodama savo produktus ar paslaugas, skambučių našumas. Kai žinote, kas geriausiai tinka jūsų verslui, galite atskirti tai, kas pritraukia vertingų klientų, sutelkti dėmesį į rinkodaros sprendimus ir taip padidinti pelną.

Tendencijos.

Svarbu stebėti rinkodaros tendencijas, nes jos atskleidžia įžvalgas apie vartotojų elgesį ir tai, kaip laikui bėgant jos keičiasi. „Buzini Call Tracking“ sistema analizuoja jūsų gaunamus skambučius ir vaizduoja, kaip klientai reaguoja tam tikru laikotarpiu. Tokios įžvalgos yra geras rodiklis rinkodarai.

Dažnio ataskaitos.

Jūs galite naudoti dažnio ataskaitas, kurios leidžia pamatyti skambučių veiklos modelius pagal pageidaujamas datas ir laikus, kai vartotojai skambina jūsų įmonei. Tai dar viena svarbi skambučių analizės metrika, į kurią reikėtų atsižvelgti. Dažnis padeda įvertinti, ar žmogiškųjų išteklių pakanka įeinančių skambučių srautui valdyti, ar reikia papildomų žmonių. „Buzini Call Tracking“ pateikia statistiką apie atsakytus, neatsakytus ir atšauktus skambučius kartu su užlaikytais skambučiais dėl užimtų telefono linijų.

Lyginkite laikotarpius.

Lyginant laikotarpius galima pamatyti pažangą, padarytą siekiant verslo tikslų. Visa tai leidžia jums koreguoti rinkodarą, kad būtų pasiekti geresni rezultatai. 

„Buzini Call Tracking“ pateikia šią naudingą metriką, kad būtų galima lengvai palyginti skambučių našumą konkrečiomis datomis arba dienų seka. Jūs tiesiog pasirenkate ar rodyti duomenis pagal kiekvieną šaltinį ar sekimo numerį ir, pritaikę turimus filtrus, per kelias sekundes atliksite reikiamus palyginimus.

Geografinės ataskaitos.

Duomenys, iš kur ateina jūsų klientai, yra svarbi informacija, į kurią turite atsižvelgti planuodami savo rinkodaros strategiją. „Buzini Call Tracking“ rodo pasaulinį žemėlapį, kuriame pateikiami įeinantys skambučiai pagal šalį, taip pat suteikiama galimybė įsigilinti į išsamią regiono informaciją ir gauti dar konkretesnių įžvalgų. Taip neeikvosite lėšų mažai naudos duodančiai veiklai vietos lygiu.

Klientų kelionės.

Mažinti pardavimo internetu ir neprisijungus atotrūkį yra vienas didžiausių iššūkių kiekvienam rinkodaros specialistui. „Buzini Call Tracking“, naudojant dinaminio skaičiaus įterpimo (DNI) technologiją, gali atlikti tokią analizę vos keliais paspaudimais. Aiškus ir holistinis požiūris į kelius, kuriais potencialus klientas eina, kol pakelia telefoną ir jums paskambina, yra esminis sėkmės veiksnys.

Prarastos galimybės.

Klientų patirtis turėtų būti prioritetas kiekvienai įmonei, kuri siekia juos išlaikyti. Šioje „Buzini Call Tracking“ skambučių analizės ataskaitų dalyje pateikiamas praleistų skambučių sąrašas ir pagrindinė informacija (skambintojo numeris, data, šaltinis, bandymai), kad įmonė galėtų perskambinti, taip pat imtis veiksmų, kad ateityje neliktų neatsakytų skambučių. 

Skambučių žurnalas.

Skambučių žurnalo skiltyje saugomi visi jūsų skambučių duomenys. Čia galite peržiūrėti visą atsakytų ir praleistų skambučių sąrašą, taip pat informaciją apie kiekvieną skambutį. Galite tikrinti skambučių žurnalą pagal rodomus svarbius elementus, pasirinktus iš plataus sąrašo. Skambučių žurnale galite kopijuoti duomenis, eksportuoti juos „Excel“ arba CSV formatu, taip pat siųsti tiesiai į „Google“ skaičiuokles realiuoju laiku.

Išplėstiniai filtrai.

Lengvai pritaikę „Buzini Call Tracking“ filtrus pateiksite visus duomenis, kurie yra svarbiausi jūsų verslui ir kuriuos reikia atidžiai stebėti.
Jei tvarkote kelių klientų paskyrą, mūsų išplėstinės filtravimo parinktys labai palengvins jūsų verslo gyvenimą! Naudodami „Buzini Call Tracking“ skambučių analizę, galite vienoje vietoje stebėti pasirinktų paskyrų našumą ir taip taupyti laiką bei energiją, užuot peržiūrėję skambučių duomenis prisijungę prie kiekvienos paskyros atskirai. Gaukite klientų įžvalgų vietoje ir paspartinkite sprendimų priėmimo procesus!

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.